Świat Naruto
Administrator
Opis:
Shinobi toczą ze sobą walki i się rozwijają poprzez doświadczenie. Same zasady są proste. Pojedynek toczy cię na tury, podczas niego możesz używać swoich przedmiotów jakie masz w ekwipunku, to samo tyczy się posiadanych przez ciebie jutsu. Podczas jednej tury możesz wykonać 3 ruchy (wyjątkiem są shinobi, którzy za styl walki wybrali sobie TaiJutsu). Można wykonać również mniej ruchów jeśli chcecie.
Pojedynek toczy się w nieokreślonym miejscu, można wykorzystywać lasy i jeziora. Gdy jako ruch wykonasz ukrycie się ''gdzieś w lesie'' przeciwnik cię nie widzi więc nie musisz, mu mówić co w ukryciu robisz. Wykonując dane jutsu (nawet gdy jesteś w ukryciu) kosztuje ono zazwyczaj daną ilość chakry dlatego wszyscy podajemy dokładną wartość ile na pozostało chakry. Wygrywa osoba jeśli ''unieszkodliwi'' przeciwnika, albo rywalowi skończy się chakra.
Kakkei genkai i zdolności w walce:
Odnośnie zdolności i kakkei genkai... Żeby korzystać z tych umiejętności, trzeba najpierw je aktywować, należy dodać, że każdy poziom aktywacji jest jednym ruchem z 3 możliwych do wykonania na turę. Kakkei genkai wymaga też chakry:
-Pierwszy poziom zużywa 50 chakry na turę.
-Drugi 100 chakry na turę.
-Trzeci jest najrzadszy i zużywa 500 chakry na turę.
Ze zdolnościami jest podobnie, ale każda potrzebuje innej ilości chakry na turę.
Przedmioty w walce:
Przyzwanie zwoju z bronią/lalką jest jednym ruchem, przedmioty, które leżą ''luzem'' w waszym ekwipunku możecie od razu używać, ale np. rzucenie kunaiami też jest jednym ruchem.
Rodzaje:
-Pojedynki-Zwykłe walki, których jedynym celem jest trening i doskonalenie swoich umiejętności. Podczas tej walki nie tracicie używanej przez siebie broni. Tych walk nie dopisujecie sobie do statystyk.
-Wyzwania-Wygrane/przegrane w tej walce są liczone w waszych statystykach. Broń, której użyjecie po pojedynku przepada (chyba, że np. katany nigdzie nie upuściłeś tylko ciągle ją trzymałeś, w takich wypadkach broń jest zachowana). Żeby stoczyć taki pojedynek obie strony muszą wyrazić na to zgodę. Można się o coś założyć z rywalem.
Offline