Minato Namikaze - 2007-12-12 21:47:13

Jutsu, zwane inaczej technikami, są mistycznymi sztukami, które ninja wykorzystuje podczas walki. Aby w ogóle jutsu doszło do skutku ninja koniecznie będzie potrzebował chakry.

Jutsu można zakwalifikować wg wielu kryterów m.in. natury chakry, rangi jutsu oraz stylu walki (TaiJutsu, NinJutsu itd.). Żeby gra sprawiały przyjemność, a nie kłopoty przedstawię dosyć prosty system.

Jutsu będą klasyfikowane według tzw. ''natury chakry'' (coś na wzór żywiołu). Takich natur jest pięć:

-Raiton, ataki opierające się na elektryczności.
-Katon, te zaś opierają się na wykorzystaniu ognia.
-Fuuton, ataki wykorzystujące wiatr.
-Suiton, ataki ściśle powiązane z wodą.
-Doton, ataki opierające się na ziemi.

Na początku swojej gry wybieracie swoją naturę chakry (jako Jounin wybieracie drugą, ale to daleka przyszłość). Należy pamiętać, że nie ma doskonałego typu, każdy ma również wady co zilustruję znakami większy/mniejszy ''<'' i ''>''.

<Raiton<Fuuton<Katon<Suiton<Doton<

Gdzie np. Ataki Doton mają przewagę nad Suiton, ale nie mają szans z Raiton.





Możecie też tworzyć własne techniki, których będziecie potem używali. Potrzebujecie do tego Gold Points. Szczegóły kreacji są w warsztacie.

www.ligazuzlowa.pun.pl www.starozytnirycerze.pun.pl www.polishsupermanager.pun.pl www.brotherhoodofsteel.pun.pl www.biolgeo0910.pun.pl